Skäms på dig Emma

Det här med blogg är ingenting jag ska hålla på med för jag är så förskräckligt dålig på att uppdatera!

Hur mycket plugg som helst är det just nu och jag har precis strukturerat upp mitt liv så jag ska bli klar med allting i tid!

Juste var hemma i helgen med, träffade lite nära och kära vänner! Både på dagar och på nätter, inte en lugn stund, så det är som vanligt när man är hemma och hälsar på!

Nu är det iaf 20 dagar tills jag åker ner igen och jobbar lite granna, är hemma i fem dagar, åker tillbaka upp till Åre! Kör sista rycket i skolan och åker hem den 8 juni, alltså om trettio dagar, och då åker jag hem för att stanna! Åtminstone över sommaren! Jäklar i min lilla låda vad tiden har sprungit iväg, vart tog det här Åre året vägen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0