Rastlöst!

Nu har det varit extremt dåligt med bloggandet igen, men denna gång får jag skylla på att jag knappt har haft internet! Det är mindre tre veckor kvar i skolan och just nu händer det ingenting, medans det ändå händer massvis! Har en del skolarbete som jag iofs delvis är klar med, en dagstripp till Trondheim på tisdag, en tripp till fäviken på onsdag och tenta imorgon! Sen är det Emma Snäll som sätter sig i en fullastad bil och kör hem till Nynäshamn på fredag morgon! Längtar ganska så jättemycket faktiskt!

Skriver väl om ett tag igen, när jag har mer internet!



Juste juste! Har fått en bebis in i familjen! Lilla fina Charlie! :) en ny kusin, snacka om bred kusinskara, den äldsta fyller 23 och den yngsta är inte mer än en vecka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0