Svårt att sova

Jag har varit sjuk och varit ledig alldeles för länge från praktiken. Imorgon klockan 8.30 är är det dags igen att infinna sig på copperhill för min sista två dagar på praktiken! Det värsta är att jag inte ens är trött, för att jag har sovit så mycket och haft konstiga sovtider de senaste två veckorna.

Jag måste faktiskt erkänna att jag saknar skolan! Jag saknar att träffa lärarna, ja saknar mina klasskompisar, ja saknar att sitta där och jobba med projektdokument och lyssna på min musik i min ensamhet!

Ska nog åka dit och sätta mig på fredag när jag är ledig, göra de sista uppgifterna innan jag sticker iväg till Spanien! Ta en kopp te och bara njuta av att det bara är två månader kvar av min utbildning, jag tänker ägna de sista månaderna till att fånga upp så mycket kunskaper jag bara kan, jag ska kunna allt den dagen jag sätter mig i bilen hem till Stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0