Snödump

Idag har det tametusan snöat nästan hela dagen, det är minusgrader med så det blir bra med puder! Hoppas för hela mitt liv att det snöar massa imorgon med och håller sig till onsdag då det blir en heldag med skidåkning!

Idag då; jag har varit på byn med Sofi och Karolina! Vi unnade oss en stadig lunch på Broken! Är det något jag ska köpa med mig hem till nynäs samma dag jag flyttar hem så är det massa takeout från Broken!

Har även varit nere på gymmet och cyklat lite. Imorgon blir det lite hårdare träning för nu har jag mjukstartat tillräckligt mycket! Jag avslutade på gymmet med en kvart i jaccuzin! Det om något är livskvalité!

Fem dagar kvar till sol och värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0