Skäms!

Den här bloggen blir inte hemsk mycket prioriterad just nu, tyvärr... Jag lovar från och med nu att jag ska bli bättre, examensarbetet är i full gång och idag har jag spenderat dagen ute hos Tina och det har varit en givande dag!

Det är fullt ös häruppe nu mestadels hela tiden, denna vecka har jag varit ute både onsdag och torsdag, påföljden av det har blivit halsont och blåmärken. Så idag valde jag att ha en kväll för mig själv, även fast det är fredag! Men häruppe är det fredag varje kväll så....


Mycket tankar är det just nu med, det är inte många dagar kvar tills utbildningen är klar, till jag faktiskt tar examen och flyttar hem till nynäs över sommaren, vart jag tar vägen under hösten är något som jag fortfarande funderar över..det är mycket viljor, mycket relationer både här i Åre och hemma som man har i åtanke. Jag måste sätta mig ner och tänka på vad jag vill!

Nog om det, imorgon kommer älskade Karolina hit, vi ska åka skidor, kolla freeride och urton Open och bara hänga. Kommer bli kalasbra! Håller tummarna för fint väder! :)

42 dagar kvar tills skolan är slut, overkligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0