dålig update

Uppdateringen på det här stället är så fruktansvärt dåligt så jag skäms! 
Men jag har faktiskt en riktigt bra anledning och det är vi just nu, jag och Karolina som är ensamma kvar här i vår stora lägenhet försöker suga ur varenda tillfälle som är kvar här i Åre att köra fullt ös! Så denna vecka har det blivit många utgångar, middagar, väldigt sena kvällar och bra musik! 

Igår var vi bara hemma men åt middag och drack lite drinkar och vin! Jag sitter och pluggar lite nu och tänkte knata ner till gymmet om en liten stund. Karolina är ute och kör hundspann just nu, den jäkeln! Ikväll ska vi ut igen, då hoffmaestro spelar på bygget. Det lär bli en riktigt rolig kväll!!!
Vill inte att denna säsong ska ta slut, nu är det som roligast!!
När allt lagt sig och lugnat ner sig efter helgen kommer bilder och dylikt från Spanien, det kommer även upp på facebook för er som har mig där!

Nu blir det en stunds skrivande till, därefter gymmet och efter det ska jag sätta mig i solen och njuta av solstrålarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0